In memoriam Wim Steppé

Maandag, 8 mei 2023

Op 5 mei bereikte ons het droevige bericht dat Wim Steppé op 4 mei is overleden, een dag na zijn 74e verjaardag.

Wim was vele tientallen jaren lid van onze vereniging en was al die jaren een trouw en enthousiast deelnemer aan onze wedstrijden en activiteiten.
Een aantal jaren geleden werd Wim ziek maar hij herpakte zich en deed weer met veel plezier mee aan onze wedstrijden. Helaas kwam zijn ziekte in alle hevigheid terug en kon hij deze strijd niet meer winnen. Onze deelneming gaat uit naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op dinsdag 9 mei van 19.00 tot 19.45 uur in de Koningshof, Kerkplein 1 te Doorn. De uitvaart zal in besloten kring plaats vinden.

Bestuur H.S.V. de Brasem Austerlitz