Uitslag derde competitiewedstrijd

Maandag, 22 mei 2023

Zondag 21 mei werd de competitiewedstrijd gevist.

Slechts zeven vissers waren aanwezig voor de loting. Een harde noord oosten wind maakte het niet echt prettig aan de waterkant. Wellicht dat daardoor de vangsten ook wat tegen vielen. Jan Gijtenbeek was vandaag de beste, met 8870 gram won hij deze wedstrijd. Peter Bruggeman werd tweede met 6940 gram. Paul van Geijtenbeek eiste de derde plek op, mede door de vangst van een mooie schubkarper. De vierde dagprijs was voor Piet Schaper met 4040 gram. de volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 4 juni in de Voorhaven, overkant. Loten om 6:30 uur aan de waterkant.