Uitslag vierde competitiewedstrijd

Maandag, 5 juni 2023

Zondag 4 juni werd de vierde competitiewedstrijd gevist.

Vanwege vakanties etc. waren er helaas slechts zes vissers aanwezig. We visten vandaag in de Voorhaven aan de overkant. Volop zon  en een zwakke wind op de kop maakten dat iedereen er zin en vertrouwen in had. Het viel echter niet mee om vis te vangen, toch kon iedereen een aantal vissen ter weging aanbieden. Peter Bruggeman was vandaag de beste. Met 4690 gram won hij deze wedstrijd gevolgd door Ad Blom met 4020 gram. Carl Benz werd derde met 243 gram en de vierde dagprijs was voor Patrick van Biemen met 2340 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De tussenstand na vier wedstrijden vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 18 juni in het Amsterdam Rijnkanaal, locatie Kersenboomgaard. We hopen dan op een grotere opkomst.