Uitslag vijfde competitiewedstrijd

Maandag, 19 juni 2023

Zondag 18 juni werd de vijfde competitiewedstrijd gevist.

12 vissers maakten vol verwachting een plekje in het hoge gras. Normaal is er op dit parcours voor iedereen altijd wel een visje te vangen maar zoals vaker gezegd, de ene dag is de andere niet. De vangsten waren dramatisch en bestonden voornamelijk uit grondels maar zelfs die waren moeilijk te vangen. De prijzen gingen dan ook naar diegene die een ander soort vis als een grondel erbij wisten te vangen. Nico Bijvoet was vandaag de winnaar met 2800 gram gevolgd door Arie van Delft met 2760 gram. Ruud Westerterp werd derde met 1280 gram en de vierde dagprijs was voor Ad Blom met 940 gram. In totaal werd er slechts 11 kilo vis gevangen....
De volledige uitslag vind je hier.
De tussenstand na vijf wedstrijden vind je hier.

Dit was de laatste competitiewedstrijd voor de zomervakantie. Op 9 juli vissen we de van Welderendag. Opgeven kan nog bij Carl of Peter,
De volgende competitiewedstrijd is op zondag 10 september in de Angstel.