Uitslag zesde competitiewedstrijd

Maandag, 11 september 2023

Zondag 10 september werd de eerste wedstrijd na de zomer brake weer gevist.

Onder zeer warme omstandigheden melden zich slechts acht vissers voor de loting. De beet zat er direct goed in en er werden vele voorns en ruisvoorns gevangen. Voor de brasems moest je echter op de hogere nummers zitten vandaag. Ruud Westerterp verzilverde zijn staartplek en werd met 10380 gram eerste. Ad Blom volgde met 8530 gram. Ed Dorresteijn werd derde met 8280 gram en de laatste dagprijs was voor Carl Benz met 8060 gram. De acht vissers vingen totaal bijna 52 kilo vis, op zich best leuk!
De volledige uitslag vind je hier.
De tussenstand na zes wedstrijden vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 24 september in het Amsterdam Rijnkanaal bij van Wijk.  Loten om 7:00 uur aan de waterkant.