Uitslag laatste competitiewedstrijd

Maandag, 23 oktober 2023

Zondag 22 oktober is de laatste competitiewedstrijd van 2023 gevist.

Slechts acht vissers aanwezig aan het Zuidereind in Baarn. De wind van voren maakte het niet echt lekker maar we hebben een droge wedstrijd kunnen vissen. Het werd een moeizame visserij maar alle deelnemers wisten vis ter weging aan te bieden. Peter Bruggeman werd eerste met 8660 gram gevolgd door Nico Bijvoet met 7510 gram. De derde prijs was voor Ruud Westerterp met 6710 gram en de laatste dagprijs was voor Carl Benz die met de vaste hengel 6300 gram ving.
Door dit resultaat is Peter kampioen van 2023 geworden met 21 punten. Ruud Westerterp en Ad Blom hebben beiden 29 punten maar door een hoger totaal gewicht eindigt Ruud als tweede van deze competitie. Er is in de acht wedstrijden in totaal ruim 395 kilo vis ter weging aangeboden. Een gemiddelde per visser van 4880 gram, op zich niet slecht.

De uitslag van 22 oktober vind je hier.

de eindstand van de competitie vind je hier.

De  laatste verenigingswedstrijd van dit kalenderjaar is de kerst koppelwedstrijd op 10 december.