uitslag eerste winterwedstrijd

Maandag, 6 november 2023

Zondag 5 november werd de eerste winterwedstrijd gevist.

Vanwege werkzaamheden aan de Nieuwegeinse kant werd er gevist nabij de spoorbrug van Schalkwijk. Een deel waar we niet vaak vissen dus het was afwachten wat de vangsten zouden worden. Er hadden zich 26 deelnemers opgegeven en zij waren allemaal op tijd aanwezig voor de loting. De vis deed het goed, de 26 vissers vingen samen bijna 138 kilo vis. In vak A was Nico Bijvoet de sterkste, met 10800 gram won hij dit vak gevolgd door Peter Bruggeman met 8660 gram. De derde vakprijs was voor Dennis van de Berg met 8160 gram. In het B vak was Arie van Delft de winnaar met 10350 gram gevolgd door Teus Schaap met 9110 gram. De derde vakprijs was hier voor Arie Kers met 8880 gram.

De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 19 november. Opgeven uiterlijk 17 november 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers.Vol=Vol!