Uitslag tweede winterwedstrijd

Maandag, 20 november 2023

Zondag 19 november werd de tweede winterwedstrijd gevist.

De wedstrijd zat vol qua inschrijvingen. Helaas een paar afmeldingen vanwege ziekte maar toch een mooie opkomst met 36 man. De harde wind stond een beetje dwars op het water wat het zien van de aanbeten niet makkelijk maakte. In het A vak was Leen van Hees  de beste met 9910 gram. Klaas Duizer volgde op de tweede plaats met 100 gram minder. De derde prijs in vak A was voor Leo Zwamborn met 7500 gram en de laatste vakprijs ging naar Erik Brouwer met 6470 gram. In het B vak was het Gert van Vulpen die met 7280 gram eerste werd gevolgd door Nico Renes met 5780 gram. De derde prijs in vak B was voor Nico Bijvoet met 5080 gram en de laatste vakprijs ging naar RenĂ© van der Werf met 4400 gram. In totaal werd er ruim 131 kilo vis ter weging aangeboden, een gemiddelde van 3640 gram per visser. Best aardig voor deze tijd van het jaar.

De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 7 januari. Inschrijven tot uiterlijk 5 januari 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers VOL=VOL!

Voor nu bedanken we iedereen voor de sportieve deelname en wensen we jullie alvast fijne feestdagen.