Uitslag kerstkoppelwedstrijd

Maandag, 11 december 2023

Zondag 10 december werd de traditionele kerstkoppelwedstrijd gevist.

Bij aankomst aan het water bleek dat het op het geplande traject onmogelijk was om te vissen. Een harde westenwind maakte zelfs het openen van de autodeuren onmogelijk. Er werd daarom uitgeweken naar de andere kant van het viaduct waar nog enige beschutting was. Elf koppels hadden zich aangemeld en iedereen was ruim op tijd aanwezig voor de loting. Over de vangsten kunnen we kort zijn. Het was dramatisch slecht. Gelukkig zorgden Ad Blom en Ruud Westerterp voor de nodige afleiding met een lekker muziekje en de tijdens de wedstrijd geserveerde erwtensoep. De beste plekken bleken de kop en staart te zijn. Arie Kers en Peter Costerus wisten op plaatsnummer 11 4460gram te vangen en wonnen hiermee deze wedstrijd. Tweede werden Patrick van Biemen en Peter Bruggeman met 4220 gram. De derde dagprijs was voor Dennis van de Berg en Erik Brouwer met 2320 gram. Na afloop kreeg iedereen nog een lekkere rollade mee en konden we ondanks de slechte vangsten toch terug kijken op een geslaagde dag.
De volledige uitslag vind je hier.

We bedanken Ruud voor  het sponsoren de erwtensoep!