Uitslag derde winterwedstrijd

Maandag, 8 januari 2024

Zondag 7 januari werd de derde winterwedstrijd gevist.

Er waren 37 man aangemeld en wederom allemaal aanwezig. Het was koud en gelukkig had de AUHV ons toestemming gegeven om aan de noordkant van het kanaal te vissen zodat de wind in de rug stond. Vooraf waren de verwachtingen niet hoog gespannen, het hoge en bruine water gaf weinig vertrouwen in de een goede vangst. Gelukkig komen dit soort verwachtingen niet altijd uit, zo ook vandaag. De 37 vissers wisten ruim 170 kilo ter weging aan te bieden.
De hoogste vangsten waren in het A vak. Fred Jungen werd daar winnaar met ruim 23 kilo! Tweede werd Levi van Delft met iets meer dan 17 kilo. Erwin Haarmans werd derde met 11 kilo en de vierde vakprijs ging naar Gert van Vulpen met 10 kilo.
In het B vak was René van der Werf de beste met 8140 gram gevolgd door Leen van Hees met 6800 gram. De derde prijs ging naar Ton de Bruyn met 6680 gram en de vierde prijs in het B vak was voor Roman van Geldrop met 6480 gram.
De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 21 januari. Opgeven uiterlijk 19 januari 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers en vol=vol!