Uitslag vierde winterwedstrijd

Maandag, 22 januari 2024

Zondag 21 januari was de vierde winterwedstrijd.

Opnieuw hadden 37 vissers zich aangemeld en deze waren ook allen aanwezig. Zoal wel vaker in het kanaal is de ene dag de andere niet. Vingen we twee weken geleden nog ruim 170 kilo, nu was het schrapen. De 37 vissers boden gezamenlijk slechts 50 kilo ter weging aan. Arie Kwakernaak ving het meest en won met 4860 gram het B vak gevolgd door Gert van Vulpen met 3960 gram. De derde prijs in vak B was voor Levi van Delft die met 3310 gram zijn vader net voor bleef. Arie van Delft ontving de vierde vakprijs in vak B met 3150 gram. In vak A was Lucien de Rade de sterkste met 3360 gram gevolgd door David Visser met 2540 gram. De derde vakprijs was voor Marcel van Zetten met 1800 gram en de vierde prijs ging naar Marcel Kerssies met 1760 gram.

De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 4 februari. Aanmelden uiterlijk op vrijdag 2 februari 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers VOL=VOL!