Uitslag zesde winterwedstrijd

Maandag, 19 februari 2024

Zondag 18 februari werd de zesde winterwedstrijd gevist.

Er hadden zich 40 man opgegeven dus de wedstrijd zat vol. Helaas nog twee last minute afzeggingen waardoor we met 38 man van start gingen. De vangsten waren net als het weer, slecht!  De meesten moesten genoegen nemen met slechts één of twee vissen. Toch waren er, net zoals altijd, weer een paar uitschieters. Ad Slijters won het A vak met 5900 gram gevolgd door Carl Benz met 4900 gram. De derde vakprijs was voor Tim Frederiks met 4880 gram en de laatste vakprijs van het A vak was voor Geert Zwart met 4260 gram.
In het B vak was David Vissers de beste, hij won het vak met 5590 gram gevolgd door Leen van Hees met 5360 gram. De derde vakprijs ging naar Arie van Delft met 5030 gram en de vierde prijs van het B vak naar Bas Keijnemans met 4730 gram. De 38 vissers vingen totaal net geen 100 kilo.
De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 3 maart. Opgeven tot uiterlijk 1 maart 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers, VOL=VOL!