Uitslag zevende winterwedstrijd

Woensdag, 6 maart 2024

Zondag 3 maart werd de één na laatste winterwedstrijd gevist.

Voor het eerst weer eens lekkere weersomstandigheden en de 37 aanwezige vissers hadden er zin in. Het bleek weer een taaie visserij en er werd veel kleine vis gevangen. Op sommige plaatsen lieten de brasems zich toch zien en die plaatsen maakten dus ook kans op de dagprijzen.
In het A vak was Geert Zwart de beste met 6640 gram gevolgd door Marcel van Zetten met 5240 gram. De derde prijs was voor Nico Renes met 5220 gram en de laatste vakprijs was voor Leen van Hees met 4700 gram.
Het B vak werd gewonnen door Marco Verlee met 6290 gram. Cor Kalkman en Bas Keijnenmans werden gedeeld tweede met 5750 gram. De vierde vakprijs ging naar Peter Groeneveld met 5200 gram. De 37 vissers vingen gezamenlijk ruim 118 kilo vis.

De volledige uitslag vind je hier.

De laatste wedstrijd van deze winter is op zondag 17 maart. Opgeven voor 15 maart 20:00 uur. Maximaal 40 deelnemers, Vol=Vol!!