Uitslag laatste winterwedstrijd

Maandag, 18 maart 2024

Zondag 17 maart werd de laatste winterwedstrijd van dit seizoen gevist.

Ondanks het feit dat er al weer veel andere wedstrijden gepland stonden voor dit weekend hadden er toch nog 29 man zich opgegeven. Helaas kwam er voor het eerst dit seizoen één zonder melding niet opdagen. De verschillen in de twee vakken waren vandaag erg groot. In het A vak werd door 15 vissers gezamenlijk 101 kilo gevangen terwijl in het B vak slechts 35 kilo werd gevangen. Ik het A vak ving André van der Vliet  16840 gram en werd hiermee vakwinnaar. Tweede werd Bas Keijenmans met 15260 gram. De derde vakprijs was voor Peter Bruggeman met 11590 gram. In het B vak won Remko Bicker met 8900 gram gevolgd door Peter Lalleman met 5100 gram. De derde vakprijs was hier voor Gert van Vulpen met 4260 gram.

De volledige uitslag vind je hier.

We kunnen terugkijken op acht leuke wedstrijden. Onze dank gaat naar de organisatie, uitzetters en weegploeg.

Op zondag 10 november staat de eerstvolgende winterwedstrijd op het programma. Nadere info volgt.