Uitslag eerste competitiewedstrijd

Maandag, 15 april 2024

Zondag 14 april werd de eerste competitiewedstrijd van 2024 gevist.

Na een aantal jaren werd er weer gevist in de Eem op traject Bestevaer. 13 vissers waren om 6:30 uur present voor de loting. Het was een topdag qua weer maar ook qua vangsten. De 13 vissers boden gezamenlijk bijna 300 kilo vis ter weging aan, een gemiddelde van 23 kilo per man. Carl Benz vond een gaatje in beschoeiing aan de overkant en wist daar 53 kilo vis te vangen waarmee hij deze wedstrijd afgetekend won. Peter Bruggeman werd tweede met 39800 gram. De derde prijs was voor Ruud Westerterp met 34120 gram. De vierde dagprijs ging naar Patrick van Biemen met 29690 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende competitiewedstrijd is op zondag 28 april in de Hoge Vaart aan de Baardmeesweg te Zeewolde.