Uitslag zesde competitiewedstrijd

Maandag, 9 september 2024

Zondag 8 september werd de eerste competitiewedstrijd na de vakantie gevist.

Omdat er in de Angstel geen plekken meer zijn om te vissen werd er uitgeweken naar het Amsterdam Rijnkanaal bij Maarssen. Er waren vandaag 12 man aanwezig en de weersomstandigheden waren prima. De vis werkte ook goed mee. Er werden ook veel palingen en zelfs een meerval gevangen, helaas tellen deze niet mee.
Ad Blom viste vandaag ijzersterk en won de wedstrijd met ruim 23 kilo. Martin Nagtegaal werd tweede met bijna 17 kilo. Derde werd Ruud Westerterp met 9,5 kilo en de vierde dagprijs was voor Piet Schaper 8,5 kilo. De 12 vissers vingen gezamenlijk bijna 93 kilo vis, een mooi gemiddelde.

De volledige uitslag vind je hier.

De tussenstand na zes wedstrijden vind je hier.